h1

Facebook-rensning

20 december, 2011

Sitter och försöker gå igenom min tidslinje på Facebook, för att göra min historia där lite mer enligt hur jag vill att jag skall uppfattas än hur den varit egentligen. (Bort med tramsiga fylleinlägg och liknande). Några år tillbaka hittade jag att jag skrivit följande:

”Jag måste dela med mig av den mest brillianta diskussion jag stött på i år, jag hittade den på Sweden Network ;o)

Har du mycket fördomar?? (Ämne)

Anna replied to Camilla’s post
Tvärtom är jag nog väldigt fördomsfri.

Camilla replied to Anna’s post
Vad härligt!:) Det är jag också, tycker inte alls om fördomsfulla människor:(

Anna replied to Camilla’s post
Nej det finns verkligen inget positivt med fördomar.
Dom bara förpestar tillvaron.

Camilla replied to Anna’s post
Exakt, och varför liksom…man ska aldrig döma någon människa för rätt vad det är kanske man själv sitter där:(

Anna replied to Camilla’s post
Allt handlar bara om trångsynthet och okunskap.
Nej bort med skygglapparna och visa mer intresse för omvärlden

Camilla replied to Anna’s post
Kunde inte sagt det bättre själv:)”

TILLÄGG I: ”Jag gillar kärlek, men inte när blåa, fula, äckliga troll pussas!”  Hittade en notering om femåriga dotterns kommentar till ”Avatar” =)

TILLÄGG II:  ”Min man läste om Noa igår kväll och barnens reaktion var att de tyckte att Gud var barnslig som gav igen på människorna med att dränka dem när de inte gjorde som han ville.”  Från hösten 2010.

Kom igen och skriv något =)

